Proponujemy Państwu stworzenie aplikacji CRM bazującej na modelu i mechanizmach analizowanej firmy. Współpraca z doświadczonym, profesjonalnym zespołem wykorzystującym najnowocześniejsze technologie zapewni sukces projektu już od momentu tworzenia pierwszych założeń i określania przyszłej funkcjonalności. System CRM stanie się idealnym dopełnieniem akcji marketingowych, procesu sprzedaży oraz obsługi po-sprzedażowej co zapewni zadowolenie klienta i lojalnośc wobec Państwa marki.
Po zakończeniu wdrożenia zapewniamy kompleksową obsługę nowo powstałego systemu, szereg szkoleń oraz pomoc przy rozwoju aplikacji w zmieniających się realiach rynku.
Siedem najważniejszych korzyści z oprogramowania CRM (w oparciu o źródło Wikipedia)
Proponujemy dwa sposoby licencjonowania aplikacji CRM:
Małym firmom sugerujemy rozwiązanie polegające na wynajęcie licencji. W tym przypadku gwarantujemy sprawne zarządzanie i utrzymanie systemu CRM. Klient może zająć się swoimi codziennymi obowiązkami w czasie gdy my zajmiemy się obsługą administracyjną, obsługą błędów, aktualizacją oraz zabezpieczeniem danych.
Rozwiązaniem dla większych przedsiębiorstw jest pełne przekazanie licencji systemu CRM. W takim rozwiązaniu aplikacja zostaje zainstalowana na wewnętrznym serwerze firmy zapewniając bezpieczeństwo i izolację przesyłanych danych. Pracownicy naszej firmy służąc wiedzą i doświadczeniem zapewnią serwis administracyjny, aktualizacyjny oraz archiwizacje danych w siedzibie firmy lub na wskazanym przez klienta serwerze.
Po zakończeniu wdrożenia zapewniamy kompleksową obsługę nowo powstałego systemu, szereg szkoleń oraz pomoc przy rozwoju aplikacji w zmieniających się realiach rynku.
Siedem najważniejszych korzyści z oprogramowania CRM (w oparciu o źródło Wikipedia)
[zamknij]1. Wzrost przychodów i zysków - Odpowiednie oprogramowanie CRM umożliwia opracowanie planu zwiększenia sprzedaży i zysków w perspektywie długoterminowej. Oprogramowanie CRM sprawia, że dane dotyczące sprzedaży czy prognozowanej sprzedaży są dostępne natychmiast i umożliwia decydentom dokładne zbadanie przychodów i kosztów, tak aby zdecydować, gdzie potrzebne są cięcia oraz zdecydować o stanie magazynowym, a także określać zniżki i rabaty.
2. Nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych - Firmy mogą zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez generowanie dużej ilości potencjalnych klientów. Oprogramowanie CRM umożliwia zespołowi ds. sprzedaży monitorowanie kontaktów, aż do momentu, gdy stają się klientami i znikną z systemu. Ponadto, dzięki oprogramowaniu CRM można tworzyć określone tereny sprzedaży, tak iż zespół ds. sprzedaży może zarządzać swoimi terenami poprzez generowane przy pomocy CRM raporty, które zawierają kompletne i dokładne dane.
3. Elastyczność dzięki skalowalności - Skalowalność pełni szczególnie ważna rolę przy rozbudowie małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą w najbliższej przyszłości powiększyć rzeszę klientów, ale nie chcą poświęcić zbyt dużych nakładów pieniędzy na oprogramowanie CRM. Wiele rozwiązań CRM które nie wymagają instalacji oprogramowania na komputerze i dają nowym użytkownikom możliwość budowania systemu przystosowanego do ich potrzeb.
4. Lepsza obsługa klienta - oprogramowanie CRM powinno obejmować dostęp do scentralizowanych danych klienta, jak również szablon e-mail, który pozwala użytkownikowi CRM na szybkie odszukanie ważnych danych klienta i na skutecznie komunikowanie się z klientami, kiedy potrzebują pomocy w temacie usług lub produktów. Informacja o kliencie pozyskiwana jest albo poprzez punkty sprzedaży (POS) lub poprzez sprzedaż i dane o zakupach.
5. Zwiększona sprzedaż krzyżowa ( cross selling) i sprzedaż rozszerzona (up- selling) dla istniejących klientów. Dla przedsiębiorstw stało się oczywiste, że pod względem finansowym ważne jest nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale przede wszystkim lojalność istniejących klientów . Wraz z listą wartościowych klientów, badań, bazy danych o kliencie i innych źródeł, reprezentanci obsługi klienta lub sprzedawcy mogą oferować rozszerzoną ofertę w stosunku do swoich klientów.
6. Dostępność informacji ułatwiających kluczowe decyzje. Kiedy oprogramowanie CRM zawiera funkcję śledzenia konkurenta, Dział zarządzania i sprzedaży może uzyskać dostępdo tych raportów w celu identyfikacji trendów, prognozowania i śledzenia procesu sprzedaży, oceniania swoich wyników biznesowych. Oprogramowanie CRM zawiera także dostęp do ważnych zasobów, takich jak broszury, artykuły i raporty konkurenta.
7. Profilowanie klientów oraz lepszy marketing docelowy. W celu zapoznania klientów i zaspokajania ich potrzeb, system CRM musi być w stanie uchwycić szczegóły klienta między innymi takie jak zlecenia oczekujące, historie płatności i zakupionych przedmiotów, rejon, z którego pochodzi klient (kod pocztowy) i wiele innych. Które to powinny być zapisane w scentralizowanej bazie danych, która posłuży nam do profilowania klientów i do przewidywania, jakie usługi, które klient może potrzebować w przyszłości i w jaki rejon udać się z naszym produktem.
2. Nawiązywanie i poprawa kontaktów handlowych - Firmy mogą zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez generowanie dużej ilości potencjalnych klientów. Oprogramowanie CRM umożliwia zespołowi ds. sprzedaży monitorowanie kontaktów, aż do momentu, gdy stają się klientami i znikną z systemu. Ponadto, dzięki oprogramowaniu CRM można tworzyć określone tereny sprzedaży, tak iż zespół ds. sprzedaży może zarządzać swoimi terenami poprzez generowane przy pomocy CRM raporty, które zawierają kompletne i dokładne dane.
3. Elastyczność dzięki skalowalności - Skalowalność pełni szczególnie ważna rolę przy rozbudowie małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą w najbliższej przyszłości powiększyć rzeszę klientów, ale nie chcą poświęcić zbyt dużych nakładów pieniędzy na oprogramowanie CRM. Wiele rozwiązań CRM które nie wymagają instalacji oprogramowania na komputerze i dają nowym użytkownikom możliwość budowania systemu przystosowanego do ich potrzeb.
4. Lepsza obsługa klienta - oprogramowanie CRM powinno obejmować dostęp do scentralizowanych danych klienta, jak również szablon e-mail, który pozwala użytkownikowi CRM na szybkie odszukanie ważnych danych klienta i na skutecznie komunikowanie się z klientami, kiedy potrzebują pomocy w temacie usług lub produktów. Informacja o kliencie pozyskiwana jest albo poprzez punkty sprzedaży (POS) lub poprzez sprzedaż i dane o zakupach.
5. Zwiększona sprzedaż krzyżowa ( cross selling) i sprzedaż rozszerzona (up- selling) dla istniejących klientów. Dla przedsiębiorstw stało się oczywiste, że pod względem finansowym ważne jest nie tylko zdobywanie nowych klientów, ale przede wszystkim lojalność istniejących klientów . Wraz z listą wartościowych klientów, badań, bazy danych o kliencie i innych źródeł, reprezentanci obsługi klienta lub sprzedawcy mogą oferować rozszerzoną ofertę w stosunku do swoich klientów.
6. Dostępność informacji ułatwiających kluczowe decyzje. Kiedy oprogramowanie CRM zawiera funkcję śledzenia konkurenta, Dział zarządzania i sprzedaży może uzyskać dostępdo tych raportów w celu identyfikacji trendów, prognozowania i śledzenia procesu sprzedaży, oceniania swoich wyników biznesowych. Oprogramowanie CRM zawiera także dostęp do ważnych zasobów, takich jak broszury, artykuły i raporty konkurenta.
7. Profilowanie klientów oraz lepszy marketing docelowy. W celu zapoznania klientów i zaspokajania ich potrzeb, system CRM musi być w stanie uchwycić szczegóły klienta między innymi takie jak zlecenia oczekujące, historie płatności i zakupionych przedmiotów, rejon, z którego pochodzi klient (kod pocztowy) i wiele innych. Które to powinny być zapisane w scentralizowanej bazie danych, która posłuży nam do profilowania klientów i do przewidywania, jakie usługi, które klient może potrzebować w przyszłości i w jaki rejon udać się z naszym produktem.
Proponujemy dwa sposoby licencjonowania aplikacji CRM:
Małym firmom sugerujemy rozwiązanie polegające na wynajęcie licencji. W tym przypadku gwarantujemy sprawne zarządzanie i utrzymanie systemu CRM. Klient może zająć się swoimi codziennymi obowiązkami w czasie gdy my zajmiemy się obsługą administracyjną, obsługą błędów, aktualizacją oraz zabezpieczeniem danych.
Rozwiązaniem dla większych przedsiębiorstw jest pełne przekazanie licencji systemu CRM. W takim rozwiązaniu aplikacja zostaje zainstalowana na wewnętrznym serwerze firmy zapewniając bezpieczeństwo i izolację przesyłanych danych. Pracownicy naszej firmy służąc wiedzą i doświadczeniem zapewnią serwis administracyjny, aktualizacyjny oraz archiwizacje danych w siedzibie firmy lub na wskazanym przez klienta serwerze.