Oferujemy pomoc w utrzymaniu i obsłudze infrastruktury informatycznej w firmie oraz doradzamy i wdrażamy rozwiązania poprawiające ich funkcjonowanie.

Nasza zespół posiada ogromne wiedzę w sprawnej i efektywnej obsłudze klienta firmowego.

Nasz telefon i formularz zgłoszeniowy jest do Państwa dyspozycji 24h przez 7 dni w tygodniu.

Bazując na naszym doświadczeniu, wiemy iż nawet najmniejsza usterka potrafi skutecznie zatrzymać pracę całej firmy dlatego każdy zgłoszony problem staramy się rozwiązać natychmiastowo. W celu skrócenia czasu reakcji na zaistniałą awarie, nasi informatycy starają się pomóc korzystając z aplikacji zdalnego dostępu do komputerów i urządzeń

W przypadku poważniejszej usterki nasz pracownik interweniuje osobiście u Klienta.
Proponujemy także periodyczne wizyty
serwisowe
w ustalonych wcześniej terminach.

Klientom proponujemy projektowanie, tworzenie oraz utrzymanie dedykowanych systemów informatycznych. Nasze aplikacje posiadają zaletę nieograniczonej skalowalności oraz funkcjonalności dobranej do indywidualnych potrzeb Klienta.